ETUSIVU​

Halikon musiikkiyhdistys ottaa vastaan ilmoittautumisia uudelle lukuvuodelle.

Tervetuloa mukaan 40-vuotisjuhlavuotemme toimintaamme! Tarjoamme opetusta monissa eri instrumenteissa ja laulussa. Lisäksi tärkeän osan tarjoamaamme opetus- ja harrastustoimintaa edustaa muskarimme, kuoromme ja bändimme!

Helinä Rinne aloittaa uusien nuorten kuorolaisten kanssa kuoron tiistaisin Franssintalolla klo.16.30-17.15 (esikoulu - 2.lk).

Kysy rohkeasti lisää!

40-vuotiaan Musiikkiyhdistyksen kunniaksi järjestämme juhlakonsertin Halikon kirkossa 7.11 klo.15. Ohjelmassa Rossinin Messe Solennelle, solisteinaan Roope Pelo, Saara Rauvala, Jussi Vänttinen, Peppi Laine, Hanna-Leena Keinänen ja Pirjo Rajalin-Tymyra.

Halikon Musiikkiyhdistys on perustettu v. 1980. Sen tarkoituksena on edistää musiikin harrastusta ja opetusta erityisesti lasten ja nuorten keskuudessa. Tämä tapahtuu musiikkileikkikoulun (”muskarin”), kuorojen ja musiikkikurssien avulla. Eri opettajat antavat soittimien yksityisopetusta, ml. laulu. Lisäksi yhdistys järjestää tilaisuuksia, joissa lapset ja nuoret pääsevät soittamaan ja laulamaan. Näin opitaan jo pienestä pitäen tärkeitä esiintymistaitoja. Yhdistys järjestää myös konsertteja ja konserttimatkoja.

Salon kaupunki tukee musiikkiyhdistyksen toimintaa. Yhdistyksen oppilasmäärä on n. 250.

Toiminta on keskitetty omaan toimitilaan Franssintaloon, Kirkkorinne 9, 24800 Halikko.

HALIKON MUSIIKKIYHDISTYKSEN

TURVALLISUUSOHJEET - COVID-19